- Comanda este considerata ferma din momentul achitarii unui avans minim de 50% din valoarea marfii solicitate de cumparator (inclusiv TVA). In cazul renuntarii la comanda, suma achitata cu titlu de avans nu se mai restituie. La lansarea comenzii, cumparatorul a fost informat in mod complet, corect si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor oferite de catre S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L., astfel incat sa aiba posibilitatea de a face o alegere rationala, in conformitate cu interesele lui, iar produsele si serviciile oferite sunt in masura a fi utilizate, potrivit destinatiei acestora, in deplina securitate.
- Termenul acceptat de la plasarea comenzii ferme pana la programarea livrarii catre cumparator este intre 28 si 60 zile lucratoare, excluzand sarbatorile legale. Marfa se poate ridica/livra numai dupa incasarea integrala a pretului catre S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L. Livrarea cu mijloacele auto S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L. va fi programata si comunicata clientului la data achitarii integrale a pretului in functie de graficul intern de livrari. S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L. pune la dispozitie gratuit servicii de montaj profesionist si transport pana in fata imobilului pe raza orasului Bacau. Pentru alte destinatii se pot percepe taxe de transport si montaj, in functie de distanta.
- S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L. nu-si asuma responsabilitatea pentru nefinalizarea livrarii si/sau montajului, dupa executia comenzii la domiciliul cumparatorului din motive care nu sunt imputabile cum ar fi probleme de spatiu (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, lipsa spatiului de manevrarea produselor). Responsabilitatea pentru estimarea eronata a dimensiunilor spatiului revine in totalitate clientului in cazul in care reprezentati SC MAT MOBILA IN TON nu au masurat spatial clientului.
- S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L. nu isi asuma nici o raspundere pentru montajul realizat de terti. Deficiente de calitate aparute in urma transportului si montajului realizat de terti revine in totalitate clientului. S.C. MAT MOBILA IN TON .R.L.
- la sediul/domiciliul cumparatorului, daca livrarea se realizeaza de catre S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L. Manipularea produselor de la locul descarcarii pana la locul de montaj nu este responsabilitatea S.C MAT MOBILA IN TON SRL. Ulterior montajului cumparatorul este obligat sa verifice din punct de vedere cantitativ si calitativ marfa si sa consemneze in procesul verbal de receptive intocmit impreuna cu reprezentantii magazinului eventualele defecte. Daca cumparatorul isi ridica marfa cu mijloace proprii, cumparatorul are obligatia sa verifice din punct de vedere cantitativ si calitativ coletele si in special a component lor fragile ambalate: geamuri, oglinzi, etc.
- pe baza etichetelor acestora. Constatata integritatea coletelor, din punct de vedere cantitativ si calitativ (verificarea cu atentie componentelor fragile) se semneaza procesului verbal de receptie / aviz de insotire a marfi, cumparatorul nu va mai fi indreptatit sa formulize reclamatii in legatura cu acestea. In cazul ridicarii produselor cu un mijloc de transport apartinand clientului, S.C. MAT MOBILA IN TON.R.L. nu isi asuma responsabilitatea introducerii produselor in acest mijloc de transport. Din momentul in care produsele sunt receptionate de client prin semnarea procesului verbal de receptie, produsele devin proprietatea clientului, transferandu-i-se si obligatia de a introduce, pe proprie raspundere, produsele in mijlocul de transport.
- Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania. In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula reclamatii insotite de factura la sediul firmei.
- S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L. se angajeaza, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-o perioada de timp rezonabila in conformitatecu Legea nr. 449/2003 si O.U.G. nr. 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Alegerea caii de solutionare se va face de catre S.C. MAT MOBILA IN TON S.R.L.
- Exceptand situatiile prevazute de actele normative sus mentionate, produsele cumparate pentru care s-a emis facture fiscala, nu se pot inlocui sau returna magazinului. Comanda cumparatorului se transmite catre producator la sfarsitul zilei in care a fost inregistrata; din acest motiv ulterior datei lansarii sale, nu i se mai pot aduce modificari. In cazul neachitarii integrale a produselor comandate in termen de 20 zile de la data la care cumparatorul este anuntat cu privire la sosirea acestora, se va percepe o taxa de 0,1% din valoarea produselor pe zi, reprezentand servicii de depozitare. Pentru orice situatie de forta majora care impiedica sau intarzie integral sau partial livrarea marfii comandate, vanzatorul va fi exonerat de obligatiile sale, dar nu mai pentru perioda pentru care forta majora se aplica.